Onze club - Missie, Visie en Kernwaarden

Missie

MHC De Reigers is een gezellige en ambitieuze hockeyvereniging met een open en ondernemende cultuur, waar de drie p’s van plezier, prestatie en persoonlijke ontwikkeling centraal staan.

MHC De Reigers:

• biedt een warme, gezonde en veilige omgeving waar iedereen zich thuis voelt en graag (terug) komt.
  • zet zich in voor de sportieve en persoonlijke ontwikkeling van haar leden en inspireert hen om steeds het beste uit zichzelf te halen.
  • geeft hierbij het goede voorbeeld door het continu verbeteren van alles wat zij haar leden, bezoekers en partners aanbiedt.
  • realiseert dit met betrokken vrijwilligers en een professionele organisatie.
  • stelt zich actief op richting haar maatschappelijke omgeving.

Kernwaarden

Bij MHC De Reigers staan de volgende waarden centraal:

• Open, veilig en gezellig
  • Ambitieus en ondernemend
  • Sportieve en persoonlijke ontwikkeling
  • Prestatie en plezier

Deze waarden vormen de identiteit van onze vereniging. Zij maken duidelijk wat voor vereniging wij zijn en wat wij willen uitstralen.