Sponsoracties

De Volvo Clubbonus
31-12-2019|
Volvo is al jarenlang partner van de Nederlandse hockeysport. Dat partnership gaat terug tot 1994. 25 jaar lang al investeert Volvo structureel in de Nederlandse hockeysport. Volvo is dus een trouwe partner. Maar vooral ook een enthousiast supporter. En juist in moeilijke tijden moet je er als supporter zijn.

De Volvo Clubbonus

Met die gedachte willen we een bestaand iniatief nogmaals onder uw aandacht brengen: de Volvo Clubonus. MHC De Reigers heeft een partnership met Svala Auto Lijnden, onze trouwe sponsor van veld 4. Onze vereniging ontvangt een bonus van  1.000,- als u als clublid (of ouder/ verzorger van een clublid) een Volvo koopt of least. Gaat het om een Selekt occasion, dan ontvangt de vereniging 500,-. Een wel heel aantrekkelijke manier om de club te steunen en de clubkas te vullen!

Hoe krijgt u een Volvo Clubbonus?

Stap 1:

Koop of lease een nieuwe of een Volvo Selekt occasion bij Svala Auto Lijndende Volvo dealer waar MHC De Reigers een samenwerkingsovereenkomst mee heeft.

Stap 2:

Vul samen met de verkoopadviseur het overdrachtsformulier in.

Stap 3:

De club ontvangt € 1.000,- bij een nieuwe Volvo en € 500,- voor een Volvo Selekt Occasion.

OnzeClubwinkel
1-1-2020|

Doe voortaan je internetaankopen zoals je gewend bent, maar dan met één klik extra via OnzeClubwinkel (vind meer dan 600 webshops) en je sponsort met iedere internetaankoop automatisch en ongemerkt onze club!

Hoe het werkt

Je hoeft je alleen maar gratis en vrijblijvend aan te melden via www.onzeclubwinkel.nl en MHC De Reigers te selecteren in het keuzemenu. Vervolgens doe jij voortaan je internetaankopen zoals je gewend bent, maar dan met één klik extra via OnzeClubwinkel. Je selecteert  simpelweg de webshop naar keuze en je wordt automatisch doorgelinkt.

Iedere aangesloten webshop biedt een bepaalde commissie per aankoop. Wanneer je iets aanschaft gaat een deel van de commissie naar de vereniging. En het overige deel van de commissie ontvang je zelf op jouw bankrekening.

Een super leuke manier dus om onze club te sponsoren en er zelf ook voordeel uit halen!

VriendenLoterij
1-1-2020|

Bij de VriendenLoterij kunt u als deelnemer zelf bepalen welk goed doel u steunt. U kunt niet alleen kiezen uit een van onze 50 goede doelen, maar voor MHC De Reigers. Als u meespeelt in de VriendenLoterij, gaat de helft van uw lotprijs rechtstreeks naar onze clubkas.

VriendenLoterij