Infohoek - Recreanten

Meedoen met de Recreanten?

Meld je maandagavond om 21 uur bij de trainer. Of neem voordien contact op met

Pieter [email protected] mobiel: 06-41585290 of Wim [email protected] of 023-5635148.

Vul voor de eerste deelname aan trainingen wel het inschrijfformulier in (dit voor de verzekering ingeval van ernstige blessures), onder vermelding van "Proeflid". Print het formulier uit en zodra je definitief lid wordt lever je het aanmeldingsformulier met handtekening in bij de bar van ons clubhuis. De ledenadministratie zorgt voor het verwerken van alle gegevens. Nieuwe leden kunnen alleen maar lid worden door akkoord te gaan met een automatische incasso van de verplichte inschrijfgeld, de contributiegelden en de toeslagen. De ledenadministratie stuurt een factuur via het email adres.
Je kunt gedurende het hele hockeyseizoen instromen als nieuw lid. Voor de winterstop is het gehele contributiegeld verschuldigd, na de winterstop de helft. Het inschrijfgeld blijft ongewijzigd. Jaarlijks worden de contributiegelden geïndexeerd.

Je mag 2 keer meedoen daarna moet je een besluit nemen of de Recreanten van de Reigers gezellig genoeg zijn. Je krijgt een ervaren hockeyrecreant toegewezen die je de eerste drie keer zal introduceren bij de recreanten. We zijn met ongeveer 100 recreanten en we groeien in aantal.

We gaan de hele zomer gewoon door. Een bitje en beenbeschermers zijn een kleine investering maar kunnen een blessure voorkomen. Geen stick: laat het even weten. Gymschoenen zijn voor de eerste keren prima.

Wat deden de recreanten in het verleden zie: