Communicatie

KIES VOOR GROENE STROOM EN VERDIEN GELD VOOR ONZE VERENIGING

Nieuws afbeelding 23-1-2017

KIES VOOR GROENE STROOM EN VERDIEN GELD VOOR ONZE VERENIGING

Duurzaamheid. Klinkt goed, maar wat kan ik daar zelf aan doen?

Heel simpel. Kies voor groene stroom. Leden van de Reigers kunnen in het kader van de ENERGY BATTLE gebruik maken van een aantrekkelijke aanbieding. Een aanbieding die goed is voor het milieu, voor je eigen portemonnee én voor de clubkas van De Reigers. Drie voordelen in 1 keer!

Groene stroom

De eenvoudigste manier om bij te dragen aan meer duurzaamheid! Stap over naar Tegenstroom, het groene non-profit energiebedrijf van de gemeente Haarlemmermeer. Tegenstroom levert 100% groene stroom, die ook nog eens voor 100% in Noord-Holland wordt opgewekt: 98,7% via Noord-Hollandse windmolens en 1,3% via zonnepanelen op Texel. Tegenstroom biedt scherpe tarieven. En je overstap regelen ze ook voor je.

Ga naarwww.tegenstroom.nl/overstappen en klik op ENERGY BATTLE. Bekijk de tarieven en meld je aan. Vul in dat je van MHC De Reigers bent. Tegenstroom stort dan een ENERGY BATTLE aanbrengpremie in onze clubkas.

LET OP!! Ook familie, vrienden en buurtgenoten kunnen van deze actie gebruik maken. Wanneer zij bij hun bestelling aangeven dat zij via De Reigers meedoen ontvangt onze vereniging de aanbrengpremie