Arbitrage

Geen bitje dan zit je!!!

Nieuws afbeelding 7-3-2017 Beste leden,

Afgelopen weekend is er bij twee wedstrijden geconstateerd dat meerdere spelers in het veld stonden zonder een bitje te dragen.

Als arbitragecommissie willen we jullie duidelijk aangeven dat speelsters/spelers zonder bitje en/of scheenbeschermers alleen op de bank mogen zitten en verder niets binnen de lijnen te zoeken hebben. De enige uitzondering is wanneer een speelster/speler een door de KNHB geaccepteerde/goedgekeurde  ontheffing heeft.

Vanaf komende speelronde zal er door de scheidsrechters van onze vereniging strenger gecontroleerd worden op het dragen van bitjes en/of scheenbeschermers. Zorg er daarom voor dat jullie allemaal volgens de voorschriften van de KNHB in het veld staan.

Succes met de komende wedstrijden!!!

Met sportieve groet,

De Arbitragecommissie