TC Senioren

Indeling dames teams

23-6-2017
Teamindeling Senioren Dames

We hebben te maken met zeer volle teams, waarbij wel een enkele speelster heeft aangegeven een half seizoen afwezig te zijn.
Waar een groep speelsters als geheel heeft aangegeven bij elkaar te willen blijven danwel komen, is daar zoveel mogelijk rekening mee gehouden.
De selectie Dames 1 is nog niet definitief en daarom is deze blanco gehouden.

Als je studentenlid wilt zijn (minder contributie, geen training van de club) dien je dit apart bij de ledenadministratie aan te geven.

Er zijn nog enkele speelsters die wel hebben aangegeven (weer) lid te worden, maar die zich nog niet hebben ingeschreven.
Willen deze speelsters dat alsnog doen ? Zonder inschrijving kunnen we een speelster niet opnemen in de teamopgave aan de bond.

Voor verdere informatie:   [email protected]

Vriendelijke groet,
TC Senioren,

Carien Blankestijn en Inge Schrama.