TC Jeugd

We hebben nog plek voor nieuwe jeugdleden

Nieuws afbeelding 4-9-2017 Ben je 5 jaar of ouder en wil je op hockey? We hebben nog plek voor nieuwe jeugd leden!

In september en november organiseren we gratis proeftrainingen voor kinderen tussen de 5 en 9 jaar. Wil je op hockey, maar eerst een keer proberen? Meld je dan aan voor de proeftrainingen. Data zijn: woensdag 13, 20 september en 27 september. Klik HIER voor meer informatie!

Ben je 10 jaar of ouder? Er zijn nog plekjes in enkele jeugd teams beschikbaar. Dus laat ons snel weten als je op hockey wil en een van onze teams wilt komen versterken. Klik HIER voor meer informatie!