Barcommissie

Aan alle coaches en managers!

Nieuws afbeelding 26-3-2018 Dankzij de inzet van barvrijwilligers kan onze vereniging tijdens competitiewedstrijden onze leden en bezoekende vereniging een gastvrij onthaal in ons clubhuis bieden. Van de coördinator Barvrijwilligers ontvang je een mail met de vraag of je twee vrijwilligers kunt leveren op een datum dat jouw team een thuiswedstrijd speelt. Wij verzoeken je vriendelijk op deze mail te reageren en te zorgen dat er twee vrijwilligers een bardienst van 3 uur draaien. De barvrijwilligers krijgen een korte uitleg over het reilen en zeilen achter de bar en zullen altijd worden ondersteund door een barhoofd. Veel vrijwilligers die een bardienst moeten draaien, vinden het best wel een beetje eng. Echter de ervaring leert ons dat zij achteraf zeer positief over de dienst zijn en hebben aangegeven dit vaker te willen doen.