€30 korting op examentraining leden M.H.C. de Reigers

Nieuws afbeelding 17-1-2018

Met onderstaande kortingscode kunnen leden van M.H.C. de Reigers die dit jaar eindexamen gaan doen extra voordelig een examentraining bij Eindsprint volgen. Eindsprint geeft in de schoolvakanties examentraining op tien locaties in Nederland, ook in de buurt van Hoofddorp dus. Tijdens een examentraining helpen we leerlingen in samenwerking met Stichting Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) met de voorbereiding op hun eindexamen havo of vwo. De kortingscode:

"MHCDEREIGERS30"

Leden kunnen de kortingscode invullen bij het aanmelden. De korting wordt daarna op het lesgeld in mindering gebracht. De korting geldt in combinatie met de korting die leden met hun CJP Cultuurkaart krijgen. Als vereniging kun je de code vrijblijvend verspreiden onder leden of op de website plaatsen. Gebruik altijd een link naar de pagina "eindsprint.nl/examentraining".