Rabobank blijft onze hoofdsponsor!

Nieuws afbeelding 17-2-2018

Op 15 februari jl. werd op het kantoor in Hoofddorp van Rabobank regio Schiphol de verlenging van het sponsorcontract getekend. Hiermee werd bevestigd dat de Rabobank onze hoofdsponsor blijft. Zowel de regiodirectie als wij zijn zeer tevreden over de samenwerking zoals deze nu alweer 6 jaar bestaat. De Rabobank maakt het door deze sponsoring mogelijk veel hockey activiteiten binnen onze vereniging te realiseren. Gelijktijdig is tussen de voorzitters van de hockeyverenigingen, die in deze regio door de Rabobank worden gesponsord, de afspraak gemaakt om te onderzoeken op welke terreinen veel meer samengewerkt kan worden.

Op de foto van links naar rechts: Paul Nooren, MHC de Kikkers, Erwin Leferink, MHC de Reigers, Ron Leegwater, marketing en communicatie Rabobank en Rob Das, UHC Qui Vive.