Geslaagd!

Nieuws afbeelding 13-6-2018

Op de dag dat de uitslag van de eindexamens bekend wordt gemaakt, is het misschien leuk om te vermelden dat ook binnen de vereniging een aantal trainers hun diploma's hebben behaald. Nadat Wiegert, Jorick en Floris vorig seizoen het HT3-certificaat van de KNHB behaalden, heeft de vereniging dit seizoen opnieuw een aantal trainer/coaches laten certificeren. Met trots mogen wij vermelden dat dit seizoen Edwin Alders, Hans Jonker, Tim Melief, Mats Rooijers en Tim Meekel het HT2-certificaat hebben behaald en ook Kelvin Blom in afwachting is van zijn diploma. Gefeliciteerd!

We hopen dat iedereen die vandaag in spanning zit te wachten op de eindexamenuitslag vanavond in blijdschap de vlag en de tas kunnen hijsen! Succes!