Is jouw team het Picnic Team van de Week?

Nieuws afbeelding 13-9-2018

Heeft jouw team dit weekend een geweldig doelpunt gemaakt? Of hebben jullie supergoed getraind? Het veld en de dug-out na de wedstrijd opgeruimd? Bleven jullie lachen, ondanks de stromende regen? Dan maakt jouw team kans op een traktatie ter waarde van 25 euro!

In samenwerking met sponsor Picnic kiest de club tot december elke week een Team van de Week! Het gekozen team krijgt een cadeaubon van 25 euro, vrij te besteden in de app van online supermarkt Picnic. Of je nou kiest voor sportdrank, snoeptomaatjes of chips. Picnic brengt je boodschappen gratis langs, dus maak er met elkaar een mooie derde helft van!

Willen jullie Team van de Week worden? Stuur een mail naar: [email protected].   Vermeld in je e-mail van welk team je bent, de reden dat jullie Team van de Week zouden moeten zijn, en het e-mailadres van jullie begeleider*. Een leuke teamfoto of –video mag er bij (hoeft niet) en wordt eventueel gebruikt voor publicatie op de Reigers website en op facebook van de Reigers.

Als jullie gekozen worden als Picnic Team van de Week ontvangt jullie begeleider een mail met de kortingscode van 25 euro, te besteden in de Picnic-app voor een traktatie naar keuze voor het hele team!

Dit emailadres wordt doorgegeven aan PicNic om eenmalig en alleen te gebruiken voor deze actie en ook niet voor commerciële doeleinden.