Lid worden - Lid worden

Wil je ook lid worden van MHC de Reigers? Dat kan! We zijn altijd op zoek naar nieuwe teamgenoten. Of het nu voor de kleinste jeugd is of voor de recreanten, er is altijd wel een plaatsje te vinden.

Wil je eerst een proeftraining meedoen, click dan HIER

Lid worden

Vind je hockeyen leuk, heb je met veel plezier de proeftrainingen gevolgd, en wil je lid worden van onze club? Dan vragen we je om je officieel in te schrijven. Er is een digitaal inschrijfformulier beschikbaar (of vraag een inschrijfformulier bij de bar).

Het online inschrijfformulier vind je HIER

Lever het inschrijfformulier - geprint en ondertekend -in bij de trainer of bij de bar in ons clubhuis. Inscannen, of een digitale foto maken, en per email opsturen naar [email protected] mag natuurlijk ook. De ledenadministratie bevestigt je lidmaatschap binnen 5 werkdagen (of na de schoolvakantie). De Lijncoördinator informeert je vervolgens over alles wat vanaf dat moment belangrijk voor jou is (o.a. je trainingstijden en team).

NB 1. Je kunt alleen maar lid worden door akkoord te gaan met een automatische incasso van het verplichte inschrijfgeld*, de contributiegelden en de toeslagen. Vergeet het inschrijfformulier dus niet te ondertekenen. Facturen worden door de ledenadministratie naar je email adres gestuurd.

NB 2. VoorOudersop Zondag& Walking Hockey wordt geen inschrijfgeld berekend.

Vrijwilligers

MHC de Reigers is een vereniging. We vormen een club met elkaar. Door de inzet van een heleboel vrijwilligers, enthousiaste ouders en leden, kunnen we de club draaiende houden. We maken er met elkaar een vriendelijke, veilige en plezierige omgeving van. Dat doen we niet alleen met jou, ook voor jou, voor je kinderen en onze bezoekers. Lid worden betekent dat de leden en ouders van jeugdleden zich op verschillende wijze inzetten voor de vereniging. Er is genoeg te doen. Hier een paar voorbeelden: coachen, rijden, klussen, fluiten, redactiewerk, bardienst, administratie, commissiewerk en bestuur. Kortom, we rekenen op je!

Voor meer informatie over lid worden, kunt u contact opnemen met
[email protected].

Voor meer informatie over de proeftraining-events, kunt u mailen naar [email protected]

Wil je meer weten over hockey in het algemeen. Ga dan naar KNHB.nl of www.hockeyouders.nl.

Graag tot ziens bij MHC de Reigers!

Leeftijdscategorie

Hockeylijn

Training/Competitie

5 jaar