ALV

dinsdag 27 juni 2023   |   20:00 - 22:00   |   Clubhuis

Beste Reiger,

Op dinsdagavond 27 juni 2023 vindt onze halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering plaats. Op een eerder moment hebben wij jullie al geïnformeerd over de agenda van deze avond. Bijgaand informeren wij jullie dat per heden de vergaderstukken en de begroting voor het seizoen 2023-2024 zijn opgenomen achter de login van de website van MHC De Reigers (navigeer naar club > documenten > ALV)

Alles weten en meebeslissen? Dan zien we je graag de 27e juni!

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit natuurlijk graag en wij gaan ervan uit jullie allemaal zowel de Reigersdag als de Algemene Ledenvergadering te mogen verwelkomen.

Met sportieve groet,

Het Bestuur