Keepers

11-tal Keepertassen inleveren

Nieuws afbeelding 14-6-2019

FDe keepertassen voor de teams zonder vaste keeper en voor keepers die stoppen, kunnen weer worden ingeleverd:

11 tallen (junioren) op vrijdag 28 juni tussen 18 en 20 uur

11 tallen (senioren) op zaterdag 29 juni tussen 10 en 12 uur

Het zou fijn zijn als de keepershirts gewassen, fris en fruitig, retour komen....

Als je echt niet kunt komen, en ook niemand anders van je team kan, stuur dan aub een mail aan [email protected] dan kunnen we overleggen

Misschien overbodig: Ook de cornermaskers kunnen worden ingeleverd

NB

We gaan er vanuit dat vaste keepers hun tas mee naar huis nemen, zodat ze er tijdig gebruik van kunnen maken bij de voorbereidingstrainingen en oefenwedstrijden. Dit is zeker het geval voor selectiekeepers (zijn jullie spullen op orde?!)

Seniorenkeepers laten jullie, indien nodig je spullen controleren ivm herstellen en vervangen. Ook van jullie verwachten we dat je de kluis leeghaalt en de tas in de vakantie thuis hebt staan.

Kluizen:Alle kluizen dienen 21 juni "schoon" en leeg te zijn tijdens de vakantieperiode. ze worden door ons geveegd en alles wat er nog in zit gaat in de container.

Ter info:

Een kluis is geen recht (ook geen gunst). De club heeft er te weinig.

Er zijn 40 kluizen beschikbaar terwijl we 60 tot 65 keeperuitrustingen hebben uitstaan.

Toekenning vindt als volgt plaats (zolang de voorraad strekt):

1. Vaste keepers (ABC en Senioren),
  2. Seniorenteams zonder vaste keepers,
  3. Vaste D keepers (indien nog beschikbaar)

Aan jeugdteams zonder vaste keeper wordt geen kluis toegekend

DATUM DAG TIJD LIJN

21-06-2019