Wedstrijden

Aandacht voor wedstrijdformulieren zaal

Nieuws afbeelding 8-12-2018 ZAALCOMPETITIE LOOPT........NU DE WEDSTRIJDFORMULIEREN GOED AFHANDELEN!

Afgelopen weekend is de zaalcompetitie gestart en zijn er veel wedstrijdformulieren niet compleet afgehandeld.
graag aandacht voor de volgende procedure, omdat er veel scheidsrechters geen eigen inlog hebben:

*de coach of manager ontvangt de code van de bond, die moet dit aan de scheidsrechter geven. Deze vult het formulier in als SCHEIDSRECHTER.
*Hierna doet de COACH hetzelfde en accordeert het formulier.
*Zowel de thuis- als de uitploeg moet dit doen, dus 4x wordt het formulier ingevuld.

Het zou prettig zijn als ieder team deze procedure volgt! Namens de zaalcommissie, hartelijk dank voor de medewerking , veel plezier en succes bij de wedstrijden.

Joop van der Sman
Secretariaat Zaal Reigers