Zondag 26 mei: Feest op het Reigersnest!

Nieuws afbeelding 21-5-2019

Na het behalen van het kampioenschap van Heren 1 moet aanstaande zondag 26 mei nog wel even de sportieve plicht door ons vlaggenschip worden vervuld. Om 14.45 uur speelt het kampioensteam thuis tegen de buren uit Bennebroek.

Deze wedstrijd staat ook in het teken van het afscheid van clubicoon Jorick Pruyser. Deze Reiger in hart en nieren speelt tegen Bennebroek zijn laatste wedstrijd voor Heren 1. Gelukkig blijft Jocks behouden voor de club en zal zijn trainerswerkzaamheden bij MHC De Reigers gewoon voortzetten.

Voorafgaand aan de wedstrijd van Heren 1 spelen Heren Jong 1 hun kampioenswedstrijd tegen Amstelveen HJ1 om 12.00 uur.

Het eerste team van de dames 1 speelt om 12.45 uur tegen Weesp D1.

Daarnaast strijdt D2 nog altijd om het kampioenschap. Zij slaan om 13.00 uur af tegen HIC D7.

Een dag vol met sportieve uitdagingen.

Deze feestelijke dag zal worden afgesloten met een TD en zal het kampioenschap van Heren 1, het afscheid van Jorick en het mogelijke kampioenschap van HJ1 uitbundig worden gevierd.

Tot zondag op het Reigersnest!