Vrijwilligersavond 29 november

Nieuws afbeelding 23-11-2019

Beste Reigers-vrijwilliger,

MHC de Reigers bestaat al sinds 1964 en is nog steeds een gezellige en mooie hockeyvereniging om trots op te zijn! Op vrijdagavond 29 november aanstaande willen wij als vereniging jullie graag uitnodigen voor een drankje en een hapje van 20.00 tot 22.30 uur in het Clubhuis. De vrijwilliger is immers ondenkbaar in het verenigingsleven en dat willen wij op deze manier nog eens onderstrepen en jullie hiervoor ook bedanken. Daarnaast zoeken we voor een aantal rollen (zie website/club/vacatures) nog nieuwe vrijwilligers. Dus als je komt, probeer dan ook nog eens iemand mee te nemen, die ook graag iets voor de Reigers wil gaan doen en betekenen.

Graag zien wij jullie vrijdag de 29ste nov.  Laat wel even weten als je komt en met wie, zodat wij goed voorbereid kunnen zijn ([email protected])

Het bestuur.