DROOM JE ER OOK WEL EENS VAN OM TOPHOCKEY TE SPELEN?

Nieuws afbeelding 11-2-2020

De spelers van MHC De Reigers Heren 1 hebben er ook van gedroomd en dromen er nog steeds van. Zij spelen dit jaar overgangsklasse en dat doen ze bijzonder goed. In deze klasse is het echter een vereiste dat tijdens deze wedstrijden ballenjongens en -meisjes worden ingezet. Een aantal van jullie hebben dit al eens gedaan of zelfs al meerdere keren. En eigenlijk kunnen we zeggen dat jullie een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan het succes van Heren 1. Daarvoor willen wij jullie hartelijk bedanken en tegelijk ook vragen of jullie de tweede seizoenshelft ook weer de successen van de mannen van 1 van dichtbij mee willen maken. Als blijk van waardering zullen we jullie zeker in de watten leggen en zorgen voor een fotomomentje met de Man of the Match!

Er is een overzichtelijk wedstrijdschema gemaakt, waar de coaches in de B- en C-lijn verder over geïnformeerd worden, waarin je kunt zien wanneer we welke teams tijdens welke wedstrijddagen uitnodigen. Het betreft dus alleen de thuiswedstrijden!

GEEF JE OP EN HELP HEREN 1 DE TWEEDE SEIZOENSHELFT DOOR!