Arbitrage

Geen CS-kaarten voor geslaagden

Nieuws afbeelding 20-2-2020 Het vertrouwde groene plastic Clubscheidsrechterkaartje voor geslaagde kandidaten wordt vervangen door een certificaat. Dit certificaat wordt in A4-formaat naar de vereniging gestuurd waarna het aan de kandidaten die geslaagd zijn voor het spelregelexamen overhandigd wordt.
Echter op dit moment zegt de KNHB een achterstand in de verwerking van de examenresultaten te hebben waardoor nog geen aanmaak en verzending heeft plaatsgevonden.
Vanuit de AC blijven we contact houden met de hockeybond over dit onderwerp; zodra de certificaten ontvangen zijn zullen ze worden uitgedeeld.