Vacature: Secretaris

Nieuws afbeelding 7-7-2020
Vrijwilligers zijn binnen iedere sportvereniging van onschatbare waarde. Van bestuurslid tot barmedewerker, van trainer tot commissielid of scheidsrechter: ook MHC De Reigers kan niet zonder vrijwilligers.

Wij zoeken met spoed een
Secretaris

Omschrijving
Zorgt voor een efficiënt lopend secretariaat en vormt samen met de voorzitter en penningmeester het dagelijks bestuur.

Verantwoordelijk voor
  • Stelt in overleg met de voorzitter de agenda op voor de maandelijkse bestuursvergadering en zorgt voor eventuele uitnodigingen van gasten / commissies.
  • Notuleert bestuursvergaderingen
  • Behandelt in- en uitgaande post via email (secretaris @mhcdereigers.nl / [email protected] / [email protected]), maar ook via de postbus van de vereniging en zet actie uit bij betreffende functionaris binnen de vereniging
  • Coördineert in overleg met de wedstrijdsecretaris, arbitragecommissie en de commissie sportiviteit & respect strafzaken
  • Bereidt de ALV voor (aankondiging, presentatie, documentatie), notuleert en zorgt voor opvolging van actiepunten.
  • Dient als contactpersoon naar het bestuur voor diverse commissies binnen de vereniging.
  • Treedt op als contactpersoon voor AVG
  • Staat in nauw contact met ledenadministratie ivm verzoeken tot coulance en zorgt voor terugkoppeling van de beslissing van het bestuur naar ledenadministratie en verzoeker.
Aantal uren: 3

Wil je graag reageren op deze functie? Mail dan aan [email protected]