Sportfair 2020

Nieuws afbeelding 19-9-2020
Zondag 13 september jl was de 10de editie van de Sportfair Haarlemmermeer. MHC de Reigers was ook weer present. Sportservice Haarlemmermeer had voor de Reigers een groot blaasveld neergezet. Hier konden bezoekers van de fair kennismaken met de club en met hockey. Een groep jeugdleden heeft zich fantastisch ingezet om geïnteresseerde kinderen de beginselen van de hockeysport bij te brengen en dit deden ze erg goed; de nieuwe aanmeldingen komen gestaag binnen. Het was een heel gezellige en mooie dag met veel aanloop van kinderen en volwassen.

Mede dankzij deze jeugdleden én de ouders, die aan alle geïnteresseerden enthousiast vertelden over de club en hockey, was het een top dag. De commissie ledenwerving bedankt iedereen die heeft geholpen! Want met elkaar hebben we laten zien hoe gezellig onze vereniging is.