vakantie voorbij, maar alleen met jullie hulp kan de jeugd weer trainen

Nieuws afbeelding 18-10-2020 En hoe gaan we om met de nieuwste beperkingen!!!!

Beste Reigers en hun ouders/begeleiders,

De laatste restricties maken duidelijk dat we er nog niet zijn en dat er weer (extra) inspanningen worden gevraagd om het Coronavirus te bestrijden maar ook om lekker te kunnen blijven sporten. Sporten is gewoon heel lekker en belangrijk.

Gelukkig mogen we wel blijven trainen (met name de jeugd tot 18 jaar), maar wedstrijden en competities zitten er voorlopig niet in. Gelukkig zijn er ook intern leuke dingen te bedenken en het bestuur en vele vrijwilligers zijn daar druk mee bezig en de komende dagen zal dat duidelijk worden en met jullie worden gedeeld.

Maar eerst weer lekker trainen! De afgelopen maanden hebben velen, waaronder veel ouders, een ongelofelijk inzet gepleegd om "corona-proofā€¯ te kunnen blijven sporten. Maar om de komende weken het "begeleidingsschemaā€¯ goed te kunnen vullen en ook niet al het werk op een paar schouders te laten landen zoeken we nog wat ouders/begeleiders die af en toe willen helpen op het sportpark

Help ook mee en meld je aan bij Team Corona via [email protected]

Een keer per week 2 uur zorgt voor veel hockeyplezier voor de jeugd.