De Kweekvijver is back in town!

4-9-2021
De Kweekvijver is Back!
De wereld is weer open en we kunnen weer hockeyen! De competities zijn gestart, er wordt weer lekker getraind en de clubhuizen hebben hun deuren weer geopend.
Ons cluppie zit nooit stil dus ook dit jaar bieden we weer de Kweekvijver aan! Na het succes van vorig seizoen gaan de mannen van Reigers H1 weer hard aan de slag om de hockeyjeugd uit de Haarlemmermeer nieuwe tips & tricks aan te leren.
Wat was het ook alweer?
De Kweekvijver is specifiek bedoeld voor jonge hockeyers die de intentie hebben om beter te worden. De trainers zullen met enthousiasme en het nodige fanatisme de trainingen verzorgen en verwachten dezelfde mentaliteit terug te zien bij de deelnemers. De trainingen zullen worden onderverdeeld in vier verschillende hoofddoelen waar aandacht wordt besteed aan de basistechniek, nieuwe technieken en de tactiek. Alle trainingen worden verzorgd en geleid door minimaal twee spelers van Reigers Heren 1.
Wanneer?
De kweekvijver zal dit jaar op een iets andere manier plaatsvinden dan de eerste editie. Dit jaar zullen er 11 trainingen zijn gedurende het hele jaar op de zondagen dat Reigers H1 thuis speelt.
Dit betekent 6 trainingen voor de winterstop en 5 erna.
De tijdstippen zullen hetzelfde blijven.
- training 1: 9:30-10:30
- training 2: 10:30-11:30
Voor wie?
De trainingen zijn opgedeeld in leeftijdsgroepen:
09.30-10.30 uur: 2e jaars E + 1e en 2e jaars D
10.30-11.30 uur: C + B.
Hieraan kan worden afgeweken als de verschillen in aantallen te groot zijn.
De kosten
Dit jaar zijn er twee opties voor de kweekvijver:
- hele jaar, 11 training: 140,-
- half jaar, 6 trainingen* voor of 5 trainingen na winterstop**: 80
*tweede half jaar heeft 1 training minder en zou aan kunnen sluiten bij laatste training eerste half jaar.
** In de winterstop is het mogelijk om nog aan te sluiten indien er plek is.
Aanmelden
Je kunt je aanmelden via [email protected] onder vermelding van de volgende informatie:
- Voor- en achternaam - Geboortedatum - Team waarin je speelt - Periode: heel jaar of half jaar - Contactgegevens
Tot slot
Vorig jaar hebben we heel veel talenten gezien bij de Kweekvijver. We hebben met veel plezier alle trainingen gedraaid en hopen dit jaar weer te gaan vlammen met al het talent wat er bij onze club rond loopt.
Schrijf je nu in!