BALLENKIDS GEZOCHT VOOR THUISWEDSTRIJDEN HEREN 1

Nieuws afbeelding 16-9-2021

Heren 1 speelt in de overgangsklasse.!
In deze klasse is het verplicht gesteld door de KNHB om de wedstrijd met 6 of 8 ballenkinderen te spelen waarbij het thuis spelende team voor de ballenkinderen zorgt. In het kader van corona is nu nog t aantal teruggebracht 4.

De ballenkinderen zijn nodig om het spel zo vlug mogelijk te kunnen voortzetten als de bal over de zij- of achterlijn is gegaan.
Een belangrijke taak die snel en nauwkeurig moet worden uitgevoerd. Uiteraard worden onze kids hierop voorbereid!

Door de TC is er een schema gemaakt met welk team op welke dag ballenkinderen mag aandragen. Vanzelfsprekend zijn we daarnaast altijd nog op zoek naar jongens en meisjes van D, C of B  die op zondagen beschikbaar zijn bij onze thuiswedstrijden van Heren 1 (start 14.45)
Het speelprogramma is gepubliceerd in de app.

Uiteraard zullen de kinderen goed geïnstrueerd en begeleid worden door onze ballenkinderen coördinator en er dragen de ze tijdens de wedstrijd een Reigers Hoodie. Na de wedstrijd krijgen ze een lekker drankje en hapje!

Ben je enthousiast en speel je in de D, C of de B geef je dan op via [email protected] (of ben je als ouder/verzorger enthousiast geef dan je kind op!).

Daarnaast zijn we op zoek naar een topper die dit op zondag wil begeleiden, dus ontvangen van de kinderen, hoodies uitdelen, kleine uitleg geven en na de wedstrijd opvangen met iets lekkers.

Namens Heren 1 alvast bedankt.