Algemeen

Trainingsschema Reiger Hockey Dome wordt aangepast nav aangescherpte Corona beleid!!

Nieuws afbeelding 28-11-2021

Zoals iedereen weet gaat vanaf vandaag de avondklok in .Vanaf 17 uur mag er oa niet meer gesport worden helaas.

Voor ons als club betekent dit dat we meteen achter de schermen volop aan de slag zijn gegaan bezig om een effectief, creatief maar vooral passend  trainingsschema en wedstrijdschema voor in onze Reiger Dome aan t opstellen zijn.

Dit betekent concreet dat we bezig zijn met:
  1. inventarisatie trainers
  2. overzicht wedstrijdschema
  3. inventarisatie trainingstijden team
We hebben jullie hulp nodig!
Omdat we van 7 uur s'ochtends tot 17 uur middags open kunnen is er al een vraag uitgezet naar alle coaches en managers om samen met je team te kijken wat mogelijk is. Zonder jullie hulp is deze klus voor ons bijna onmogelijk dus fijn als iedereen hierin zo snel mogelijk zijn input geeft en zelf ook in eigen huishouden kijkt wat mogelijk is.

Wij hopen dus zsm een passend schema te presenteren!

Laten we met zijn allen proberen zoveel mogelijk te kunnen trainen en hockeyen binnen hetgeen mogelijk is.

Sportieve groet,
het Bestuur