LAATSTE OPROEP, HELP ONS 15.000 besparen en graaf mee!

Nieuws afbeelding 4-7-2022

De rioolbuis rondom ons clubhuis moet vervangen worden. We kunnen de club daarbij € 15.000 besparen, als we zélf de geul van 100 meter graven.

Dat lukt alleen met jullie hulp! Daarom zoeken we voor vrijdag 8 julizaterdag 9 juli en zondag 10 juli mensen die één of meer dagen hun handen uit de mouwen willen steken. >Direct aanmelden

·Vrijdag 8 juli, 9.00-16.00 uur: stoeptegels verwijderen, uitmeten.

·Zaterdag 9 juli en Zondag 10 juli, 9.00-16.00 uur: geul graven (met hulp graafmachine), rioolpijpen leggen, geul dichtgooien en bestraten.

Hoeveel mensen zoeken we?

Voor de klus van vrijdag zoeken we 7 personen. Zaterdag en zondag hebben we 11 personen nodig. Uiteraard zorgen we voor lunch en drinken.

Let op! Je hoeft niet alle dagen beschikbaar te zijn. Kun je maar één of twee dagen? Dan is dat al super! Bij het aanmelden kun je aangeven wanneer je kunt.

Alvast enorm bedankt voor jullie hulp!

>Hier kun je aanmelden