Arbitrage

Spelregelexamens voor O16-jeugd uitgesteld! Wel examen voor zaalscheidsrechters

Nieuws afbeelding 21-11-2022

Spelregelexamens voor O16-jeugd uitgesteld!

Ondanks de inzet van vele vrijwilligers heeft de arbitragecommissie nog niet alle persoonlijke e-mailadressen van de O16-jeugd verkregen. Deze is noodzakelijk om toegang te krijgen tot de digitale leeromgeving van de KNHB en om dan binnen een bepaald tijdslot het examen te kunnen voldoen. De voorbereidingstijd is nu veel te kort om komende dinsdag 22 en woensdag 23 november na een vragenuurtje de examens te kunnen afnemen. Daarom stellen we de verplichte scheidsrechtersexamens uit tot in ieder geval na de kerstvakantie.

Voor alle enthousiaste jeugdleden en ouders die in de komende zaalcompetitie en daarna op het veld nodig zijn als scheidsrechter willen we toch de mogelijkheid bieden om voor het begin van het zaalseizoen hun scheidsrechterskaart te behalen. U kunt zich hiervoor tot uiterlijk vrijdag 25 november opgeven door een e-mail te sturen naar[email protected]. Het examen en vragenuur zal dan op woensdag 7 december vanaf 19:30 plaatsvinden.