Informatie over indelingen volgend seizoen

Nieuws afbeelding 31-3-2023

Technische Zaken is gestart met het maken van de teamindeling voor het seizoen 2023-2024. We hebben een uitgebreid stappenplan opgesteld met als doel om zo zorgvuldig mogelijk tot de best denkbare indeling te komen.

We gaan onze uiterste best doen om met iedereen zo veel mogelijk rekening te houden. Voor het eerst gaan we dit jaar ook delen in welke stappen we tot een bepaalde indeling gekomen zijn. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het aantal teams in een leeftijdslijn of de uitgangspunten voor de verdeling van spelers over de teams.

Om zo goed mogelijk rekening te kunnen houden met individuele voorkeuren, sturen we binnenkort een inventarisatieformulier rond. Vul dit formulier tijdig en compleet in. Jullie voorkeuren helpen ons om een betere indeling te maken. Het invullen van het formulier is geen garantie dat we aan de wensen tegemoet kunnen komen. Daarnaast vragen we onze trainers en coaches om hun waarnemingen te delen.

Ook een waarschuwing vooraf: het indelen van teams betekent ook dat er keuzes gemaakt moeten worden. Die keuzes worden in het belang van de hele lijn of vereniging gemaakt.

We zullen het nooit iedereen 100% naar de zin kunnen maken. We kunnen ons heel goed voorstellen dat de indeling tegen kan vallen. Eenmaal ingedeeld is het echter erg lastig om daar nog wat aan te veranderen, maar we gaan er van harte het gesprek over aan.

Tijdlijn (datums onder voorbehoud):

(wordt iets later)

Voorlopige lijnindeling (inschaling spelers per leeftijdslijn)? *

Voorlopige lijnaanpak (hoe worden spelers verdeeld over de teams)? *

Definitieve lijnindeling en lijnaanpak

Ruwe indeling in hoofdgroepen **

5 juni

Publicatie concept teamindeling

23 juni

Publicatie definitieve teamindeling seizoen 2023-2024

* Dit is een voorlopige publicatie, omdat leden tot 1 mei de gelegenheid hebben om zich af te melden. Afmeldingen kunnen daarna nog gevolgen hebben voor de gemaakte keuzes.

** Dit is een verdeling van de spelers in groepen. Dit is nog geen teamindeling.

Opzeggen lidmaatschap

We vinden het natuurlijk spijtig als je wilt opzeggen, maar mocht je er toch een goede reden voor hebben geef dan je opzegging vóór 1 mei door aan de ledenadministratie. Op de website (onder Lidmaatschap -> opzeggen) staat beschreven wat je daarvoor moet doen. Examenkandidaten lezen daar ook hoe ze uitstel kunnen vragen voor deze datum.