Technische Zaken

Lijncoördinators gezocht

Nieuws afbeelding 5-6-2023

We zijn op zoek naar nieuwe lijncoördinatoren voor de volgende (leeftijds)lijnen voor het nieuwe seizoen:

• Meisjes onder 16
  • Meisjes onder 14
  • Funkeys (volgend jaar Benjamins)

Een lijncoördinator is verantwoordelijk voor alle organisatorische zaken rond een team in een bepaalde lijn. Denk daarbij aan:

-        Aanspreekpunt voor coaches en managers

-        Tussenpersoon tussen vereniging, teams en ouders

Omdat je de spil vormt in een lijn ben je vaak als eerste op de hoogte van ontwikkelingen. Je leert veel over het hockeyspel en bent betrokken bij het indelingsproces. Deze rol kost je ongeveer een uur per week. Rond de teamindelingen voor een nieuwe seizoen (veld en zaal) kun je op iets meer tijd rekenen.

Mocht je interesse hebben om lijncoördinator te worden voor één van de hierboven genoemde (leeftijds)lijnen, neem dan contact op met Sander van den Broek ([email protected] / 06-54303571).

Alvast bedankt voor je interesse en hopelijk kom jij onze vereniging versterken!