Technische Zaken

Concept lijnindeling - Eerste Aanzet

Nieuws afbeelding 1-5-2023

Hieronder vind je de eerste aanzet tot de lijnindeling. Hierin staan alle spelers verdeeld over de leeftijdslijnen. Deze indeling is grotendeels gebaseerd op leeftijd en nog niet definitief.

Paar opmerkingen:

• Als uitgangspunt voor de indeling is de geregistreerde geboortedatum gebruikt

• Op aangeven van onze Technische Manager en Coördinator Jongste Jeugd zijn enkele spelers in een andere lijn geplaatst. Voor onder meer deze spelers geldt het onderstaande.

• Een aantal spelers zijn gemarkeerd met een #. Omdat op basis van afgelopen seizoen een voorkeur voor een andere lijn zou kunnen, neemt de Lijncoördinator contact met je op. We horen graag van je (ouders) hoe je erover denkt. We kunnen daarbij niet garanderen dat we aan de voorkeur kunnen voldoen. Maar als we van je voorkeur op de hoogte zijn, kunnen we er beter rekening mee houden.

• Bij de Jongste Jeugd hanteren we het volgende beleid: als een speler zijn/haar team dreigt te verliezen en graag bij vriendjes/vriendinnetjes wil blijven spelen, dan kan hij/zij meegaan naar de volgende leeftijd. Hou dan wel het volgende in de gaten. Als een speler/speelster meerdere jaren te vroeg doorgeschoven is, dan wordt dat in de O12 gecorrigeerd. Mogelijk speelt hij of zij dan een extra jaar in die leeftijdscategorie.

Wat we nu gaan doen:

De komende weken is er nog veel te doen. Komende week weten we de exacte ledenlijst voor het komende seizoen. Dan bepalen we de definitieve lijnindeling en hoeveel teams we kunnen vormen.

Samen met de technische staf bepalen we vervolgens hoe we spelers gaan verdelen over de teams. Ook breekt de tijd aan om informatie te verzamelen via coaches, trainers en ambitiegesprekken. Als we dat compleet hebben, bepalen we in kleinere stappen de indeling.

Heb je je voorkeuren al doorgegeven?

Laat jij weten wat je voorkeuren zijn? Als je het vragenformulier voor 7 mei a.s. instuurt, gaan wij ons best doen om tot een goede indeling te komen. Het formulier is hier te vinden:  https://forms.gle/HH5vc3VquTwYU5qp9.

Reageren?

Wil je reageren op de lijnindeling? Dat kan het beste via de lijncoördinator van je lijn. Mailen kan ook: [email protected]

Sportieve groet,

Technische Commissie

Vanwege de privacy van onze leden is dit bestand alleen achter de login te vinden. Hier vind je de indeling:

Log in op deze website en ga via het menu naar Club -> Documenten. Het overzicht vind je onder het kopje 'Teamindeling 2023-2024'.

Of in stappen:

1. Log in via team.lisa-is.nl met je lidnummer en wachtwoord.

2. Kies in het menu Club -> documenten.

3. Klik de blauwe balk met tekst 'Teamindeling 2023-2024'.