Play-out #1: Reigers Heren1 - Cartouch Heren1 : 2 - 3

Nieuws afbeelding 31-5-2023
Onze mannen van Reigers Heren 1 hebben gevochten als leeuwen... Helaas is de eindstand geworden: 2-3 voor Cartouche.
Aanstaande zaterdag de 2de wedstrijd in Voorburg. Nu moeten onze mannen die wedstrijd winnen zodat we een derde wedstrijd af gaan dwingen...
Dank aan iedereen die er op het Reigersnest bij was En ook onze LIVE kijkers (met meer dan 160 deelnemers!)!
Speciale dank aan Martijn Han, Caitlin Vorstman en Liset Nieuwenhuyzen voor hun mooie verslagen voor/tijdens En na de wedstrijd.Graag tot aanstaande zaterdag iedereen! Onze helden hebben ons heel hard nodig: So Save the date and Be there!