Arbitrage

Elfjarige speler uit JD1 fluit MA4

Nieuws afbeelding 18-5-2019 Voor de wedstrijd van MA4 op 18 mei bleek slechts 1 scheidsrechter beschikbaar te zijn. Een speuraktie onder de ouders en andere aanwezigen leverde niet het gewenste resultaat op en zou er niet worden gespeeld. Totdat ... er zich spontaan een jongen meldde met de mededeling dat hij weliswaar geen kaart had maar wel bereid was om als 2e scheids in te vallen. Zonder enige schroom of terughoudendheid liep hij het veld op, stelde zich voor aan de aanvoerders "Ik ben Teun Hogenhout", voerde de toss uit, deed mee aan de line-up en met nog een enkele aanwijzing begon hij vol enthousiasme als scheidsrechter aan deze wedstrijd. Na de eerste helft werd hij bedankt en geprezen om vervolgens plaats te maken voor een in de haast opgetrommelde volwassen scheidsrechter.

Joop van der Sman

18-5-2019 @ 18:01:04 |Dat past helemaal bij Teun👍👍topper

Erik Pennekamp

20-5-2019 @ 07:23:37 |Goed gedaan Teun! Trots op je.🏑🎖🏆