Arbitrage

Heb jij plezier in het fluiten?

Nieuws afbeelding 11-9-2019

Heb jij plezier in het fluiten?

Heb je het fluiten al een beetje in de vingers, maar wil je graag nog meer leren en beter worden? Dat kan! Speciaal voor jou start in september de Clubscheidsrechter PLUS (CS+) opleiding.

Dit is een praktijkopleiding op onze eigen club waarin je persoonlijke begeleiding krijgt van een leercoach en workshops volgt over onder andere voorbereiding, positionering, communicatie naar spelers en samenwerking.

Alle ervaren scheidsrechters zeggen het: van tips van anderen word je beter én wordt het fluiten steeds leuker en uitdagender. Ben je bereid te investeren in jezelf, sta je open voor tips en ben je regelmatig beschikbaar (wij adviseren minimaal om de week een wedstrijd fluiten)? Dan is de CS+ opleiding misschien wat voor jou!

Wil je meer informatie of je aanmelden voor deze opleiding, laat het Oscar Marsman (leercoach) of Harry Weijers (CS+ coördinator) weten. Ook vind je meer informatie op

Harry Weijers