Communicatie

Verplicht thuisblijvend publiek kan toch de Reiger-wedstrijden volgen

Nieuws afbeelding 2-10-2020

Geen publiek langs de lijn….dan gewoon Meerradio aan!

Ieder team op de SPORTFLITS van Meerradio vanaf 3 oktober

Veel ouders, opa's, oma's , vriendje en vriendinnetjes  kunnen dus niet lekker naar onzeleuke wedstrijden kijken. Zo missen ze de goals, de reddingen, de mooie passeerbewegingen, ze missen het plezier dat de zaterdag vaak zo leuk maakt.

Morgen start Meerradio "SPORTFLITSEN”. De hele zaterdagmiddag zal Meerradio LIVE de "sportflitsen” van alle wedstrijden op de radio brengen als een team dat wilt. Speciaal voor de thuisblijvers kunnen jullie  live in de uitzending iedereen  op de hoogte te brengen hoe de wedstrijd was en natuurlijk dan ook de scores.

En jullie zijn zelf  de verslaggevers. Kijk in de bijlage hoe het werkt. Je meldt je als team aan en je wordt volgens afspraak gebeld en dan ben je "live" in de uitzending. de coach doet zijn verhaal, een speler legt een goal uit , de keeper verteld van zijn redding.....alles wat sport leuk maakt. Ieder team kan zich aanmelden en 4 keer per uur gaat Meerradio live schakelen naar de velden in de regio.Zo hoeft niemand iets te missen en brengt Meerradio de sport lekker actueel dichtbij.

Het programma heet Meer in de Middag en wordt iedere zaterdag tussen 12.00-18.00u  uitgezonden Ieder team van iedere Haarlemmermeerse club kan meedoen, jong , oud, heel competitief en iets minder competitief. En MHC De Reigers mag natuurlijk niet ontbreken, dus geef je op door een mail te sturen naar [email protected]

Bijlage