zaalhockeyseizoen 2020-2021

Nieuws afbeelding 7-10-2020 Aan alle leden, coaches en managers,

Het zaalhockeyseizoen gaat (voorlopig) door , en dat is best een beetje lekker nieuws voor velen en zeker ook voor ons als MHC De Reigers. We kunnen dan lekker trainen en wedstrijden spelen in onze eigen "blaashal” . Maar natuurlijk wel met afspraken en voorwaarden die weer te maken hebben met "Corona”

Gisteren zijn we door de KNHB geïnformeerd dat de zaalcompetities gewoon doorgang gaan vinden met wel natuurlijk de nodige voorzorgsmaatregelen en voorbehouden met betrekking tot corona. Zo kan de situatie zich zo wijzigen dat de overheid besluit tot stopzetten van alle sportcompetities/zaalsporten, maar op dit moment zijn die overheidsrestricties er niet.

Er zijn wel mogelijk wat aanpassingen aan de competitie-opzet nodig, om bijvoorbeeld het reizen zo beperkt mogelijk te houden. Een competitie met vooral teams uit de regio zal dan ook een manier zijn.

Ook nu al kan gezegd worden dat er geen publiek zal zijn toegestaan behoudens de begeleiding van het team (coach en manager etc) en de wedstrijd (scheidsrechters)

Voor de jongste jeugd zal er naast de training ook een midwintercompetitie worden georganiseerd. Kortom ondanks de "hobbels en hindernissen” Kunnen we toch een lekkere hockeywinter tegemoet zien als we samen ons aan de regels houden.

Blijf gezond, zorg dat anderen dat ook blijven en  vooral uitkijken naar een mooi, eerste zaalseizoen in onze eigen Reiger-blaashal.

Het Bestuur

PS de voorbereidingen voor het opzetten van de blaashal zijn al een beetje begonnen en zullen steeds sneller zichtbaar zijn. De hal is gepland voor veld 3