hockeyplezier de komende weken......en daar doen we onze stinkende best voor!!!

Nieuws afbeelding 21-10-2020

Beste leden en ouders van onze jongere leden,

We werden vorige week weer eens geconfronteerd met hoe pittig "Corona” is en hoe hard we allemaal ons best moeten doen om het virus eronder te krijgen. En voor ons als club ; weer aanpassingen aan het sportpark, weer bekijken wat wel en niet kan en mag, weer alternatieven zoeken om toch te kunnen blijven sporten. Veel mensen zijn meteen weer aan de slag gegaan om voor de 4e keer weer de boel te organiseren. Vanaf deze plaats alvast dank voor al die extra schouders die eronder zijn gezet.

Er is hard gewerkt om zo veel en ook zo leuk mogelijk maar ook "corona-proof” hockeyaanbod te bieden. Dit betekent heel concreet het volgende:

jeugd tot 18 jaar;

1. We trainen gewoon door zoals voor de herfstvakantie!

Maar....alle maatregelen die daarbij hoorde gelden nog steeds.  Dus : Geen ouders/begeleiders op het park , volg de aanwijzingen van de vrijwilligers, afzetten met de auto mag, maar let op de verkeersloop, niet eerder dan 10 minuten van te voren aanwezig en na de training weer snel naar huis, in ieder geval binnen 5 minuten

2. De competitie ligt stil, maar we mogen nog wel wedstrijden spelen als Reigers onder elkaar. Dus dat gaan we doen! De komende twee weken worden er wedstrijden georganiseerd tussen de Reiger-teams zoals we die kennen, maar we zijn ook hard aan het werk om een leuk en een iets andere invulling aan "onderlinge” wedstrijden te organiseren.

Via de lijncoordinatoren en de coaches worden de teams op de hoogte gehouden van de wedstrijden voor de komende weken en het verdere verloop tijdens deze "lockdownperiode”.

Senioren

Ook voor de senioren en recreanten werken de trainers hard aan een passend sport/hockeyaanbod. Hoewel wedstrijdjes zoals bij de jeugd niet kan en mag, is er wel een manier gevonden om toch lekker te kunnen sporten.  Ook hiervoor volgt de meer gedetailleerde informatie via de coaches!

Zaalhockey

We kunnen nog niet exact zeggen of en hoe het zaalhockeyseizoen eruit gaat zien. In belangrijke mate willen we weten wat de Hockeybond doet. Zij zijn oa de organisator van de competities. We nemen nog even geen definitieve beslissing , maar achter de schermen worden allerlei scenario’s uitgewerkt en informatie daarover volgt heel snel meer.

Hockeyplezier

Jullie hockeyplezier is voor ons het belangrijkste en daar doen we onze stinkende best voor.

We kijken best ver , maar niet te ver vooruit. We volgen primair de Rijksoverheid en de KNHB. Dat betekent in dit geval dat we vooralsnog de komende 3 weken met dit alternatief werken. Dit kan door omstandigheden wel veranderen maar we zullen tijdig communiceren.