Let op gewijzigd! Opzegtermijn Jeugd 11 mei, opzegtermijn senioren 1 juni

Nieuws afbeelding 25-4-2021

Hallo Reiger!

De KNHB heeft besloten de competities dit seizoen niet meer uit te spelen. Dit bekent dat de KNHB nu al zijn energie gaat steken in het opzetten van de competitie van 2021/2022. Ze willen dus zo snel mogelijk van ons horen welke teams wij voor volgend jaar willen aanmelden. We zijn daardoor genoodzaakt de opzegtermijn voor jeugdleden aan te passen naar 11 mei.

Covid heeft flink wat roet in het eten gegooid waardoor we weten dat velen van ons niet genoeg hebben kunnen trainen en spelen. Als we nu naar de actualiteit kijken is nog niks zeker en kunnen we geen sluitend antwoord geven over volgend seizoen. Vaccinaties die achterblijven, besmettingen die oplopen etc.

Wij proberen de club zoveel mogelijk actief te houden en hopen ook oprecht dat je aan boord blijft.

Mocht je toch willen opzeggen dan hebben we die uiterste datum een maand naar achteren geschoven en hopen we met heel ons hart dat we wereld en onze club nog meer open kan!

Opzeggen kan uitsluitend en alleen door een mail te sturen naar[email protected]

De opzegging is pas definitief NA de bevestiging van de ledenadministratie.

Voor jeugdleden geldt opzeggen voor 11 mei

Voor seniorenleden geldt opzeggen voor 1 juni

- opzeggen tussen 1 juni en 1 september: 50% van de gehele contributie van het nieuwe seizoen

- opzeggen na 1 september: 100% van de gehele contributie voor het nieuwe seizoen

Leden die in afwachting zijn van examenuitslag en/of loting voor de nieuwe opleiding, kunnen uitstel krijgen, om tot 15 juni kosteloos hun lidmaatschap op te mogen zeggen. Zij dienen hiertoe voor 1 mei per mail een verzoek in te dienen bij de ledenadministratie, te bereiken op[email protected]

Het verzoek is pas akkoord NA de bevestiging van de ledenadministratie.