Algemeen

We hebben jullie nodig, voor veiligheid en verantwoordelijkheid rondom blaashal en materialen!

Nieuws afbeelding 19-1-2022 Hallo allemaal,

Ondanks dat we nog niet de competities hebben kunnen opstarten is het heerlijk te zien dat er zowel buiten als binnen volop wordt gehockeyd.

We hebben al een aantal berichten met jullie gedeeld rondom de steun en verantwoordelijkheid die we graag met iedereen willen delen.

Helaas ...we zien we toch nog dat dit niet helemaal lekker loopt, er zijn beschadigingen in de zaal en de inschrijvingen om als corona vrijwilliger aanwezig te zijn blijven flink achter.
Bij elk jeugdteam moet er nou eenmaal minimaal 1 volwassene aanwezig zijn.

Gemiddeld zien we nu dat we per week minimaal 15!! vrijwilligers missen bij de trainingen, er staan er slecht 3 a 4 over alle teams nu op. Dat moet toch omhoog kunnen?

Mondkapjes in de zaal moeten op, voor iedereen, behalve als je echt gaat sporten, fluiten, coachen mag ie af, voor de rest is er geen enkele uitzonderingen, mondkap OP!
Bij senioren teams moet er iemand zijn die de QR check op vaccinaties doet als men het clubhuis binnen wel...enz

Zonder onze leden kunnen we dit niet, dan moeten trainingen worden afgeblazen worden en worst case de blaashal op slot. Onze veiligheid maar ook alle spullen en materialen netjes houden zijn prioriteit.

We doen dus nogmaals een dringend beroep op iedereen die betrokken is bij onze mooie club, help ons en stel je altijd verantwoordelijk op als je ons hek voorbij bent!

Als er vragen zijn horen we die graag,

met vriendelijke groet
namens het Bestuur.