Glow in the dark toernooi

Nieuws afbeelding 5-12-2022
Beste Reigers, ouders, begeleiders, (english version in attachement (bijlage))

Wat een enthousiaste eerste reactie op het Glow in the Dark toernooi! Jullie hebben er zin in; wij ook!

Onderstaand meer informatie over wat we gaan doen in onze eigen Reiger Dome!
Gedurende drie dagen wordt er in de blaashal een Fun hockey evenement georganiseerd voor de gehele jeugd en G-hockey.

Speelwijze & programma
Spelen in de blaashal in ‘Glow in the Dark’ condities vraagt aanpassingen in het spel. We willen wel plezier (hockey fun) maar door minder zicht (dark) geen botsingen en/of blessures. We spelen daarom
geen echte wedstrijden maar ‘Glow-potjes’ met aparte regels (volgen later na inschrijven) omwille van lol en veiligheid.

Voordat jullie gaan spelen gaan we zorgen dat jullie veilig en goed-glowend de zaal in kunnen. Daartoe krijg je van ons neon zweetbandjes (polsen en hoofdband) en zullen we je zaalstick van neon tape voorzien. Dit is een belangrijk onderdeel voor jullie veiligheid maar kost ook tijd. Daarom verzamelen we 45 minuten voor start van de Glow-potjes. Deze materialen zitten in de prijs van je kaartje.

• Benjamins, Funkeys spelen spelletjes en hockey-hindernisbaan
  •  G-hockey en O8 spelen 3 tegen 3 en kunnen daarna meedoen in spelletjes en hockey-hindernisbaan
  • O9, O10 spelen 4 tegen 4 zonder keeper op een half veld
  • O12, O14, O16 en O18 spelen 6 tegen 6 zonder keeper op een heel veld

Data en tijden

Het wedstrijdschema volgt later, de data en tijden zijn als volgt:
Dinsdag 3 januari
Ronde 1: G-hockey, Benjamins, Funkeys, O8

Woensdag 4 januari
Ronde 1: O9, O10
Ronde 2: O12

Donderdag 5 januari
Ronde 1: O14
Ronde 2: O16 en O18

Twee rondes
Door de avond te verdelen in twee speelrondes (Ronde 1 en 2) hebben we meer mogelijkheden om teams in te delen en zoveel mogelijk te spelen.

Ronde 1
16:15 uur Aanwezig en voorbereiden in Reiger clubhuis/kleedkamers
17:00 uur Start Glow-potjes
19:00 uur Eten en nagenieten in clubhuis
19:30 Einde programma

Ronde 2
19:30 uur Aanwezig en voorbereiden in Reiger clubhuis, eten
20:15 uur Start Glow-potjes
22:15 uur Drankje en nagenieten in clubhuis
23:00 uur Einde programma

Kosten
De kosten bedragen €15,- per deelnemer. Dit is inclusief Glow in the dark hoofd- en zweetbandjes, schminck (per team) en maaltijd.

Hoe inschrijven?
Het inschrijven voor G-hockey, Benjamins, Funkeys, trainingsleden, strippenkaartleden en O8 kan individueel gebeuren. De organisatie zal teams samenstellen voor O8.

Het inschrijven voor O9, O10 kan óf per team van minimaal 4 spelers óf individueel (je wordt dan door de organisatie ingedeeld).

Schrijf je je team in? Verzin dan een leuke naam! Per team vragen wij één
teambegeleider.
Voor O12, O14, O16 en O18 geldt inschrijven per team van minimaal 6 spelers of individueel (je wordt dan door de organisatie ingedeeld). Schrijf je je team in? Verzin dan een leuke naam! Per team vragen wij één teambegeleider.

Om in te schrijven vul je het Aanmeldformulier Glow-in-the-dark hockey  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9edUdX-W2uDC1ADqfXbBebNfF5hLT8rwngsYVnM1AE9_zyA/viewform in en betaal je
tijdens één van de betaalmomenten op de club of per tikkie.

Je deelname is zeker na inschrijving én betaling.

Uiterste inschrijfdatum: 16 december Wacht niet te lang want vol is vol.

Betalen kan per pin tussen 15:45 en 17:00 uur op woe 7 dec, vr 9 dec, woe 14 dec bij de Glow in the dark-tafel in het clubhuis.

Let op: wij willen iedereen de gelegenheid geven om mee te doen als team of individu. Het kan dus zijn dat je als team inschrijft en dat je een speler/speelster bijgeplaatst krijgt. Dank voor ieders begrip en sportiviteit!

Spelbegeleiding en vrijwilligers
Voor de dagen zijn spelbegeleiding en vrijwilligers nodig. Vind je het leuk om te komen helpen? Top! Geef je dan op per mail: [email protected]

Kleding & veiligheid
Omwille van veiligheid spelen we in witte shirts en witte sokken. Let op: shirts kunnen door schminck vuil worden. Alle spelers krijgen van ons een setje met glow in the dark zweetbandjes en per team een glow in the dark schminckstick. Ook tapen we met jou je stick. Standaard scheenbeschermers, zaalhandschoen (O10 en hoger) en bitje zijn natuurlijk ook op dit evenement verplicht.

Spelers zonder zweetbandjes, getapete stick of andere veiligheidsvoorzieningen óf spelers die zich niet aan de aangepaste spelregels (kunnen) houden, kunnen omwille van de veiligheid niet meedoen.

Ouders
De bar is open en er kan geborreld worden in het clubhuis! Dit evenement is voor de kinderen. We kunnen daarom maar beperkt ouders toelaten tijdens het toernooi in de Dome. Ouders kunnen per toerbeurt even 5 minuten kijken in de blaashal (ouders wisselen dus door).

AVG
Van dit evenement worden foto- en videobeelden gemaakt voor toekomstig gebruik en voor op de website. Deelnemers zullen lastig herkenbaar zijn en daarom voor de organisatie ondoenlijk om toestemming te vragen. Met deelname gaan deelnemers en/of ouders/begeleiders akkoord met gebruik van foto- en beeldmateriaal zoals hierboven omschreven.

Vragen?
Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen? Stuur je mail naar:

Bijlage