M.H.C. Purmerend MO14-1 - Meisjes onder 14-1: 1 - 0

Gespeeld op: 30-9-2023

Vandaag speelden de meiden tegen Purmerend, wat een sterke pot!!
De meiden kwamen met een sterk gevoel het veld op.

Het eerste kwartier waren de meiden vol met energie en maakten ze veel acties. Er waren enorm veel aanvallen, waarvan er elke keer bijna werd gescoord. Uiteindelijk was het nog steeds 0-0

Het tweede kwart hadden de meiden een goede teamspirit. Ze hadden veel kansen om te scoren, maar jammer genoeg was dat niet gelukt. Het andere team ziet hoe goed onze meisjes bezig zijn en beginnen wat fysieker te spelen. Toch laten onze meisjes zich niet wegspelen. Jammer genoeg wordt er in de laatste paar minuten gescoord door Purmerend. 1-0.

Het derde kwartier was de eerste strafcorner, maar niet gescoord. Hierna moeten ons team een tackle back rennen en onze keeper redt ons uit twee hele gevaarlijke situaties.

Laatste kwart was heel spannend!! Er werden veel acties van de linker en rechter kant gemaakt waardoor we veel kansen kregen. Uiteindelijk blijft de score 1-0 maar ons team heeft geweldig gespeeld. Het was een hele mooie wedstrijd!!!

Andere verslagen

Tegenstander Datum