MHC de Kikkers MO14-1 - Meisjes O14-1 Zaal: 1 - 5

Gespeeld op: 6-1-2024

Meiden beginnen met een goeie start
Eerste helft wordt er veel gescoord de eerste door Vanessa mooi goal, de meiden gaan door er wordt een mooi actie gespeeld via Fenna naar Mila en Mila krijgt de kans en dan is er weer gescoord
Het gaat heel goed met de meiden de meiden gaan door weer een goal nu door Myrthe, maar dit is niet het enige goal door Myrthe, later scoort ze er weer 1. nu staat het 4-0 voor de Reigers. Maar de meiden waren nog niet klaar ze zaten vol gang en toen kwam er nog een mooi goal door Demi 5-0.
Tweede helft ging iets minder gemakkelijk, de meiden werden vermoeider en de Kikkers werden iets sterker, de Kikkers maken helaas een tegendoelpunt maar dat is het enige goal. De Reigers houden het bij 5-1.

Andere verslagen

Tegenstander Datum