Junioren - Inlooptraining

Inlooptraining maandag

Sinds de start van het seizoen zijn we op maandag begonnen met inlooptrainingen. Deze trainingen zijn in het leven geroepen om aan alle 2e teams en lager extra trainingsmogelijkheden aan te bieden. Deze trainingen zijn vrijwillig. Wie meer wil hockeyen is welkom.

Hoe werkt het?

Tijdens de trainingen is er ruimte voor een tweetal thema’s. De volgende thema’s worden behandeld:

Strafcorner

De strafcorner is een belangrijk onderdeel van een wedstrijd. Hoewel de strafcorner ook tijdens de reguliere training wordt geoefend, bieden we de mogelijkheid aan coaches om hier tijdens de inlooptrainingen extra aandacht aan te besteden.

Voorwaarden:

-Op veld 2 (Loogman) worden per uur 3 cirkels ter beschikking gesteld.

-Coaches/managers dienen zich van te voren in te schrijven met hun team.

-Max. 1 cirkel per team.

-Teams zorgen voor een begeleider.

-De begeleider gaat zelfstandig met de groep aan het werk.

-Een hoofdtrainer zorgt voor materiaal en ondersteuning bij vragen.

Wedstrijd

Het doel van trainen is om te oefenen voor de wedstrijd. Tijdens de inlooptraining trainen we verschillende wedstrijdvormen.

Voorwaarden:

-Op veld 2 (Loogman) wordt een half veld ter beschikking gesteld.

-Spelers schrijven zich individueel in.

-Minimaal 12 spelers, maximaal 20 spelers per uur.

-De wedstrijden worden begeleid door een hoofdtrainer.

-Materiaal is aanwezig.

Planning tot aan de meivakantie

Week 12

maandag 20 maart

Strafcorner

Team inschrijving

Hier inschrijven*

Week 14

maandag 3 april

Wedstrijden

Individueel inschrijven

Hier inschrijven*

*De inschrijving sluit de dag voor de training om 21.00u

Tijden

Combinatie D&C-jeugd: 17.00 - 18.00

Combinatie B&A-Jeugd: 18.00 - 19.00

BELANGRIJK: De opkomst tijdens de inlooptrainingen bepaalt in hoeverre we deze na de meivakantie blijven aanbieden.

Zelf trainen

Bent u coach/begeleider en wilt u op maandag zelf een keer trainen of een oefenwedstrijd spelen met uw team? Stuur dan een mail naar [email protected] en vraag naar de mogelijkheden.