BHV-ers of EHBO-ers gezocht!

Nieuws afbeelding 26-2-2018

Vrijwilligers zijn binnen iedere sportvereniging van onschatbare waarde. Van bestuurslid tot barmedewerker, van trainer tot commissielid of scheidsrechter: ook MHC De Reigers kan niet zonder vrijwilligers.

Gedurende het hockeyseizoen vinden er een aantal evenementen op onze club plaats. Tijdens het sporten is de kans op fysieke ongemakken of blessures altijd aanwezig. Om snel en adequaat te kunnen optreden en behulpzaam te zijn, zijn wij op zoek naar gekwalificeerde vrijwilligers die in het bezit zijn van een BHV- of EHBO-diploma. Mochten er (groot)ouders of andere familieleden of vrienden en bekenden zijn die wat voor anderen kunnen en willen betekenen en hun kennis en vaardigheden kunnen inzetten tijdens onze evenementen, dan wordt dit bijzonder gewaardeerd.

Voor meer informatie en/of aanmelden:
[email protected] of