De Grote Clubactie: Het Superlot

Nieuws afbeelding 18-9-2018
Superloten zijn ideaal om te verkopen aan sponsoren en bedrijven die betrokken zijn of willen worden bij een vereniging. Met een Superlot koopt u in een keer 50 reguliere loten en het kost 150 euro (3 euro per lot), waarvan 80% naar onze vereniging gaat. Elke loten koper heeft kans op een van de prijzen van de Grote Clubactie-loterij, dus met de aanschaf van een superlot (50 loten) vergroot de koper zijn/haar kans om een prijs te winnen. Daarnaast maakt onze vereniging ook kans op Het Grote Clubfeest (t.w.v. 5000 euro) bij het verkopen van Superloten.

Het Superlot kan op twee manieren gekocht worden:
Bij de contante methode registreert de vereniging het Superlot. De koper betaalt €150,- aan de club. De Grote Clubactie stuurt 50 papieren loten naar het adres van de Superlot-koper. De Grote Clubactie incasseert € 34,- bij de vereniging, bestaande uit de 20% die voor de Grote Clubactie is (€ 30,-) en de verzendkosten (€ 4,-).

Bij de eenmalige machtigingsmethode registreert de vereniging het Superlot. De Grote Clubactie incasseert €150,- bij de koper, welke op zijn/haar bankafschrift de lotenrange van de 50 gekochte loten ziet. De Grote Clubactie keert aan de vereniging €120,- uit per verkocht Superlot, minus de incassokosten (€ 0,10 per incasso).

Om een Superlot te kopen, moet er een formulier ingevuld worden. Dit formulier is op de club te verkrijgen. Bent u geinteresseerd in een Superlot of wilt u meer informatie, dan kunt u mailen naar [email protected]. Ook kunt u op de website van de Grote Clubactie kijken voor meer informatie: https://clubactie.nl/