Sponsors_SponsorWorden

Sponsor worden?

MHC De Reigers is een bloeiende en sterk groeiende hockeyclub in een steeds maar expansieve omgeving en vormt dus ook een interessante mogelijkheid om uw doelgroep(en) te bereiken. Momenteel heeft MHC De Reigers ruim 900 leden, maar onderzoek van de KNHB en de Gemeente voorziet ook nog in groei tot meer leden. Daarnaast is de vereniging ook in de breedte aan het groeien, waarbij G-hockey (gehandicapten), fit- en walking hockey (ouderen) mooie voorbeelden zijn.

Onze vereniging biedt vele mogelijkheden tot samenwerking en de Sponsor Commissie heeft dan ook een informatiemap gemaakt waarin een groot aantal mogelijkheden zijn opgenomen:

• Algemeen Clubsponsor
  • Hoofdsponsor, Subsponsor
  • Shirtsponsor, Jacksponsor
  • Reclamebord of winddoek sponsoring
  • Vlag/banier sponsoring
  • Tenuesponsor trainers, scheidsrechters, etc.
  • Veldsponsoring
  • Banners op de website
  • Gerichte acties/Event sponsoring
  • Etc.

Alle vormen van sponsoring wordt door de Sponsorcommissie, samen met de Sponsor, tot in detail uitgewerkt en op maat gemaakt, zodat de Sponsor verzekerd kan zijn van een goed opgebouwde tegenprestatie en exposure voor het bedrijf.

Mogelijkheden

Om u een goed beeld te geven van onze Vereniging en de vele mogelijkheden tot samenwerking heeft de Sponsor Commissie een Sponsorgids samengesteld met informatie over MHC De Reigers en uw Sponsormogelijkheden. Voor meer informatie kan u contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected]

Links: