header foto

Reigersdag!

zaterdag 29 juni 2024   |   08:00 - 23:00   |   Clubhuis

Wegens overweldigend succes afgelopen seizoen zal dit jaar weer Reigersdag plaatsvinden.

Op zaterdag 29 juni aanstaande (vanaf 10.00 uur tot 15.30 hockeyen en daarna kan je blijven bbq’en)!

Het familietoernooi voor iedereen! Of je nou hockeyervaring hebt of niet, je bent van harte welkom.

Je kunt je aanmelden in teamvorm (circa 8 personen) en je mag zelf het team samenstellen. Dus jong en oud, leden en niet leden, begenadigde hockeyspeler of onbedreven!

De dag bestaat uit hockeyen, lunchen en als je zin hebt blijf je ook voor de seizoenshuldiging en de BBQ.

Kosten zijn € 70,00 per team.

Hiervoor ontvang je:

Teamlunch
Borrelbox
En superveel gezelligheid

Prijzen worden uitgereikt voor:

Het meest sportieve team
Leukste teamnaam
De leukste teamoutfit

Programma:

10.00 - 15.30 Reigersdag Toernooi
15.30 – 16.30 Seizoenshuldiging kampioenen en afscheid Wiegert en Tim
vanaf 16.30 BBQ

DIT WIL JE NIET MISSEN!

Aanmelden voor Reigersdag toernooi:
Meld je nu aan voor het toernooi via: https://ap.lc/csLWB

Aanmelden voor BBQ:

Wil je blijven voor de seizoenshuldiging, het afscheid van Tim en Wiegert en de BBQ? Reserveer dan via [email protected] (Geef aan als je vegawensenhebt!)