infohoek_barvrijwilligers

Bar vrijwilliger
Korte taakomschrijving:
De bar vrijwilliger schenkt een lekkere kop koffie, thee, een fris drankje, een koud biertje of een lekker wijntje.
Hij/zij creëert een gezellige sfeer en maakt een praatje met de gasten aan de bar.
Vanzelf sprekend houdt hij/zij de bar/keuken/kantine opgeruimd, schoon en netjes.
Wat voor kennis/vaardigheden zijn er nodig.
  • Flexibele, enthousiaste en gemotiveerde instelling.
  • Een klantvriendelijke houding, sociaal vaardig en stressbestendig.
  • Meegenomen is het certificaat "verantwoordt alcohol schenken”
  • Een online cursus van 15 minuten.
Wat krijg je ervoor terug?
  • Een prettige gezellige vrijwilligersomgeving.
  • Horeca ervaring opdoen.
  • Professionele begeleiding.
  • Mogelijkheid om de mensen op de vereniging beter te leren kennen.
  • Na een bardienst heb je 10 nieuwe vrienden erbij.
Overige praktische zaken:
  • De bar vrijwilliger hoeft geen keuken werkzaamheden uit te voeren (bar hoofd evt wel).
  • De bar vrijwilliger krijgt voor aanvang van zijn/haar bardienst een korte en eenvoudige (werk)instructie. Met deze instructie kun je binnen 10 minuten met de kassa en het koffie apparaat overweg.
  • De bar vrijwilliger werkt te allen tijden samen met tenminste één andere ouder, één bar hoofd en/of de beheerder.