Vacatures

Vrijwilligers vormen de spil van de vereniging. MHC De Reigers heeft momenteel de volgende vacatures beschikbaar. Meer informatie nodig of je aanmelden? Stuur een e-mail naar [email protected]

Vacature: Wedstrijdzaken  Velddienst Jongste Jeugd Coordinator

Omschrijving Coördinator Velddienst Jongste Jeugd

Voor het komend seizoen zijn we op zoek naar een ouder die ons vrijwilligersteam wil versterken als coördinator Velddienst Jongste Jeugd (Ook wel de “Gele Jassen Dienst” genoemd)

Velddienst houdt in dat het aangewezen team:
• De E en F velden opbouwt voor de wedstrijden: plaatsen van de doeltjes en pionnen op de juiste plek of
• De E en F velden opruimt na de wedstrijden
• De velden naloopt om te controleren of alles er weer netjes uitziet. Dus het weghalen van lege bekers en afval en eventueel gevonden voorwerpen en zorgt dat de doeltjes weer terug gezet worden waar ze horen

Om deze dienst in te plannen en te coördineren zoeken we een ouder die de indeling van deze dienst op zich wil nemen. Dit houdt in:
• Je maakt aan het begin van een nieuwe speelronde (3x) aan de hand van de wedstrijdplanning een indeling voor de teams zodat iedereen evenredig vaak een velddienst heeft.
• Je zet de taken in de opmerkingen bij de wedstrijd in LISA.
• Je maakt een veldplattegrond en legt dit achter de bar voor de opbouwende teams.
• je communiceert naar de teams en zorgt ervoor dat ze hun dienst niet vergeten.
• Je hoeft in principe niet zelf aanwezig te zijn op de velden om deze rol uit te kunnen voeren.

De rol Coördinator Velddienst Jongste Jeugd kost je aan het begin van een nieuwe speelronde ongeveer 4-6 uur werk, en wekelijks een half uur om de teams te herinneren aan hun komende dienst. In ruil daarvoor krijg je een mooie wedstrijddag waarin alle jongste jeugd teams direct lekker aan de wedstrijd kunnen beginnen.
Ben jij of ken jij degene die deze rol graag zou willen uitvoeren en daarmee alle jongste jeugd teams en de vereniging een handje wilt helpen. Stuur dan een even een korte e-mail naar: [email protected]
Profiel
Aantal uren 1

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]