Vacatures

Vrijwilligers vormen de spil van de vereniging. MHC De Reigers heeft momenteel de volgende vacatures beschikbaar. Meer informatie nodig of je aanmelden? Stuur een e-mail naar [email protected]

Vacature: Ledenwerving   Coordinator

Omschrijving Ledenwerving
Profiel Omdat MHC De Reigers regelmatig op zoek is naar nieuwe leden zijn wij een nieuwe Commissie Ledenwerving gestart. Wij willen graag het huidige nieuwe team (Femke Looman en Heleen Verburg-Peerenboom) met 2 extra leden versterken. Kun jij initiatieven initiĆ«ren en uitvoeren die leiden tot de werving van nieuwe leden in alle lijnen (vooral jongste jeugd, maar ook junioren en senioren) en ben je bereid om gezamenlijk activiteiten te ontplooien tot een langer behoud van leden van MHC De Reigers? Voor eventuele vragen of aanmelding kun je terecht bij Erwin Leferink ([email protected]) of bij Frank vd Werff ([email protected]).
Aantal uren 0

Heb je vragen of wil je de functie graag hebben mail dan naar [email protected]